13eWandeldag - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu 13eWandeldag - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

13eWandeldag

Door: Allen

Blijf op de hoogte en volg Herman

06 September 2013 | Spanje, Pedrouzo

We goed geslapen en zijn weer om 7.00 uur vertrokken. Lekker donker was het weer, gelukkig hadden we de zaklampen weer bij. Direct buiten Melide weer de bossen ingelopen.Het gebied gaat weer door de eucaliptes bossen heerlijk is weer de geur van het blad.De saaie stad hebben we achter ons gelaten.We zouden doorlopen naar Arzua 14 km we kwamen daar rond 12.00 uur aan.We hebben toen besloten omdat het weer een saaie stad leek om door te lopen.We zouden doorlopen naar een hostel buiten de stad.Dat viel zwaar tegen we hebben in het totaal 32.5 km moeten lopen voordat we een slaapplek gevonden hebben.Deze lag buiten de camino in Brea achteraf een mooie en gezellige hostel waar we heerlijk gegeten en gedronken hebben.Er waren ook gezellige Italianen aanwezig volgens de damens ook zeer aantrekkelijk.Wij mannen moesten het doen met 2 Saaie Finse damens.HIhi Moe maar uiteindelijk op tijd naar bed gegaan Vandaag de 50 ,40 en 30 km grens naar Santiago voorbij gegaan.

• 07 September 2013 - 14:12

Harrie Wijnans:

Hallo Pelgrims. Dan zijn jullie waarschijnlijk gisteren in Pedrouzo aangekomen en vandaag onderweg voor de laatste etappe. Die 20 km moet nu een peulenschilletje voor jullie zijn. Knap gedaan en alvast gefeliciteerd. Als je geluk hebt is er op zondag een pelgrims mis met aan het eind het Grote Wierrookvat. Buen Camino en rust lekker uit in Santiago.