Marion - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Marion - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Marion

Door: gestart met voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Herman

28 Juli 2016 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Vandaag gestart in het klad met het plannen van de route.
Dinsdag 2 aug. Samen overleggen .
Dus begin is gemaakt.

  • 11 Augustus 2016 - 22:59

    José Couwenberg:

    Hallo Marion en vriendinnen /wandelmaatjes van Marion
    Ik vind jullie nu al kanjers! Zo knap om zo'n uitdaging aan te gaan. Ik weet dat het allemaal nog moet gaan gebeuren, maar ik vind het voornemen en alle trainingen al fantastisch! Ik wens jullie heel veel succes, veel genieten en veel inspiratie en motivatie met elkaar.
    Groetjes José Couwenberg (collega van Marion)!

  • 15 Augustus 2016 - 12:45

    Ans Doorakkers:

    Hai Kanjer en mede-kanjers,

    ik neem mijn petje voor jullie af. ik loop in gedachten samen met jou, Marion en je medelopers mee!
    Heel veel suc6!!!

  • 15 Augustus 2016 - 12:58

    Jolande De Graef :

    Hoi Marion en andere loopmaatjes heel veel succes met jullie tocht. Kan ik jullie toch een beetje volgen. Heel veel liefs en X-jes Jolande de Graef.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Santiago 2016

Van Saint Jean pied du port Frankrijk naar santiago de Compostela

Recente Reisverslagen:

20 September 2016

Santiago

19 September 2016

Lavacolla

18 September 2016

Santa Irene

17 September 2016

Ribadiso

16 September 2016

Casanova
Herman

reisdoel: Santiago de Campostella wandelaars: Marion; Henny; Jan en Herman

Actief sinds 27 Nov. 2012
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 68801

Voorgaande reizen:

24 Juli 2016 - 22 September 2016

Santiago 2016

22 Januari 2014 - 01 November 2014

Nijmegen en Marbella

23 Augustus 2013 - 16 September 2013

Wandelen naar Santiago

Landen bezocht: