Los arcos - Reisverslag uit Estella, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Los arcos - Reisverslag uit Estella, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Los arcos

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Herman

19 Augustus 2016 | Spanje, Estella

Hola,
Vandaag alweer de 6e wandeldag.
Ik ben vandaag vrienden geworden met mijn rugzak.
Ja het was wel een gevecht van een paar dagen maar het is gelukt.
De tocht van Estella naar LosArcos was adembenemend.
We zijn vanuit ons klooster gestart en meteen de hoogte ingegaan. Wat een prachtige uitzichten en de dorpjes zijn authentiek. De tocht gaat door wijngaarden korenvelden en het pad heeft een prachtige kastanje bruine kleur. Het lijkt wel een kleurenpalet. Onze voeten doen het goed in ons hoofd zit het goed, we maken veel lol en genieten van alles om ons heen. Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties, ga zo door.
Hasta Luego
Adios

  • 19 Augustus 2016 - 15:23

    Mari:

    Hé vrienden of moet ik voort pelgrims zeggen heb de tocht estella los arcos bekeken op internet en inderdaad super mooie vergezichten las ook dat er gratis wijn verkrijgbaar is namelijk uit de wijnarrangement dit zou een pauselijke verordening zijn uit de middeleeuwen ben trots op jullie geniet van de feesten vanavond gr mari

  • 19 Augustus 2016 - 21:02

    Henny:

    Als ik de verslagen lees, krijg ik daar ook zin in. Lijkt me echt super, maar je moet het wel kunnen. Fijne dag morgen.

  • 20 Augustus 2016 - 07:44

    Elly :

    Hey Pelgrims. Als de rugzak jullie vriend gaat worden dan zijn jullie op de goede weg. Geniet van alles om jullie heen en wat er op jullie pad komt Ben benieuwd of jullie hebben kunnen genieten van die stierenavond? Succes met de volgende wandeling en fijn dat het goed gaat. Liefs Elly

  • 20 Augustus 2016 - 17:18

    Carla:

    Hoi Marion, en vrienden/pelgrims

    Wat een prachtig verhaal, ik kan me er helemaal in inleven, lijkt mij een fantastische ervaring!

    vrienden geworden met je rugzak? mmmmm dat moet je maar eens een x uitleggen onder het genot van een kopje koffie.
    Ik vind het leuk dat ik je nu kan volgen,

    Lieve Tilburgse groetjes!!

  • 20 Augustus 2016 - 18:13

    Jose Couwenberg:

    Mooie leuke verhalen. Je proeft dat het bikkelen en genieten door elkaar is. Lijkt me een geweldige ervaring. Goie reis verder!

  • 23 Augustus 2016 - 11:01

    Ans:

    Hoi Pelgrimganger(s)
    Wat fijn dat je vriendjes bent geworden met je rugzak.
    Ik kan me indenken dat je beelden op je netvlies hebt die je nooit meer vergeet.
    Zorg goed voor de voetjes, bikkel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Estella

Santiago 2016

Van Saint Jean pied du port Frankrijk naar santiago de Compostela

Recente Reisverslagen:

20 September 2016

Santiago

19 September 2016

Lavacolla

18 September 2016

Santa Irene

17 September 2016

Ribadiso

16 September 2016

Casanova
Herman

reisdoel: Santiago de Campostella wandelaars: Marion; Henny; Jan en Herman

Actief sinds 27 Nov. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 68751

Voorgaande reizen:

24 Juli 2016 - 22 September 2016

Santiago 2016

22 Januari 2014 - 01 November 2014

Nijmegen en Marbella

23 Augustus 2013 - 16 September 2013

Wandelen naar Santiago

Landen bezocht: