Najera - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Najera - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Najera

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

22 Augustus 2016 | Spanje, Nájera

Vandaag een korte maar zeer mooie wandeling van navarrete naar najera. Zover we konden kijken alleen maar druiven, druiven en druiven. Kleine klim naar ventosa waarna we afdaalde naar najera onderweg heerlijk tussen de druiven geluncht. Bij binnenkomst najera baalde we van de industriestad, saai. Maar na de route te volgen kwamen we in het mooie oude gedeelte van de stad waar we ook meteen een aubergue vonden. Uiteraard genoten van de Riojawijn. Jan is hier naar de kapper geweest, hij heeft ervan genoten . Tot morgen

• 22 Augustus 2016 - 23:52

Elly:

Ik heb de foto's vanavond gekeken er zijn mooie bij. Jan was jij gevallen toen je moest wegrennen voor die stier? Er zijn wel ervaringen bij die je nooit meer vergeet.

• 23 Augustus 2016 - 10:56

Ans:

hoi Luitje,
    alweer een week aan het wandelen! wat zijn het mooie verslagen die jullie publiceren!
    zet hem op!!!

• 23 Augustus 2016 - 12:27

Mari:

Hé pelgrims leuke foto's en wat een mooie omgeving weer in dat mooie wijngebied alleen daarom zo ik al meewillen ik weet pas niet in jullie groepje maar toch ben trots op jullie dat het zo goed gaat en succes vandaag gr mari