Belorado - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Belorado - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Belorado

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Herman

24 Augustus 2016 | Spanje, Belorado

Hola,
Van Santo Domingo de la Calzada gestart en op weg naar Belorado.
Goed ontbeten maar zonder koffie(helaas voor Herman). We lopen de eerste 9,5km en gaan dan hetRioja gebied verlaten en wandelen het gebied van Castilla in. De rest van de route gaat veelal langs de snelweg. Waar het enorm warm wordt zo rond de middag. Het leuke van de route is dat we door een aantal authentieke dorpjes komen waar het leven stil lijkt te staan.
We worden helaas wel steeds meer geconfronteerd met de rolkofferspelgrims. Ze wandelen in hun moderne outfits en mooie sportschoentjes en laten hun rolkoffer bezorgen bij de auberque waar ze een bed hebben gereserveerd. Wel een beetje jammer datde echte pelgrim dan geen plaats meer heeft.
Maar ja dat zal wel de moderne camino worden.
Wij doen het nog op de ouderwetse manier.
Allemaal lieve groetjes en bedankt voor de leuke reacties.

• 24 Augustus 2016 - 18:32

Monique:

Hoi Marion,
    Leuk om jou/jullie verslag te lezen!!
    Erg bijzonder .
    Moest wel lachen om de rolkoffer pelgrim , denk dat als ik de tocht zou lopen het ook zo zou doen

• 25 Augustus 2016 - 15:35

Annie:

Leuk verslag ,rolkoffer een leuk idee ,maar niet voor jullie,Zet hem op Gr, Annie

• 26 Augustus 2016 - 08:54

Ans:

Hoi Kanjer(s)
    misschien kunnen de rolkofferpelgrims een caddy inhuren?

• 27 Augustus 2016 - 12:20

Jeannie:

Jullie zien volgens mij hele mooie en leuke dingen onderweg. Leuk om de verslagen te lezen. Groetjes. en succes