Castrojeriz - Reisverslag uit Castrojimeno, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Castrojeriz - Reisverslag uit Castrojimeno, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Castrojeriz

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Herman

28 Augustus 2016 | Spanje, Castrojimeno

Hola
De tweede dag in de meseta , prachtige hoogvlaktes maar wat een enorme hitte.
De tocht gaat vandaag langs de bergrug en constant in de zon.
We passeren ruïnes en kloosters uit de middeleeuwen. Het is ongelofelijk hoe ze het hier allemaal in stand kunnen houden. Het leven staat hier werkelijk stil. Na ruim 20km komen we aan in Castrojeriz en vinden een goede Allberque. We kunnen ons wasje doen en potje koken en uitrusten voor morgen. Dan komt er een zware tocht aan met steile hellingen.
Maar zoals ik hoor is het in Nederland ook erg warm, dus ook voor jullie tranquilo . Vanuit het mooie Spanje Hasta Luego.
Amigos gracias.

• 29 Augustus 2016 - 08:14

Ans:

Ha Kanjer(s),
    fijn dat het goed gaat en dat de omgeving prachtig is.
    Morgen (vandaag als je dit leest) een zware tocht maar dat kunnen jullie op je sloffen hahaha.
    Veel succes Toppers!

• 29 Augustus 2016 - 09:33

Mari:

Hé pelgrims

Jullie weer genoten van de wandeling en van de bezienswaardigheden allemaal erg mooi genieten en nog eens genieten succes vandaag met de zware tocht gr mari

• 29 Augustus 2016 - 10:33

Laura:

We volgen jullie iedere dag en zo te horen en lezen is het genieten! Xxx

• 29 Augustus 2016 - 11:42

Carla:

Geweldig, fijn om te lezen dat het "Goed" gaat, TOP!om in de trand van de bergen te blijven,
    Bij het lezen van al deze verhalen lijkt het bijna alsof ik er zelf in zit, fantastisch.
    Ik wens jullie vandaag vèèl sterkte met de Zware tocht,
    Toi...Toi....Toi.....xxx

• 29 Augustus 2016 - 12:32

Gé Smakman:

Hallo Marion ,

Dit verhaal klinkt beter als het beulswerk in Roncevalles.
    Met deze verhalen krijg ik weer knap heimwee naar deze tocht.
    Castojeriz is in ons geheugen blijven hangen.
    Paar mooie dingen meegemaakt.
    Van die bijzondere toevalligheden op de tocht.
    Jullie zullen ze ook vast meegemaakt hebben.
    Ik miste Jan Wel een beetje met het opmaken van die pokken bedden in Roncevalles.
    Wat een pleuris werk is dat.