Samos Spanje - Reisverslag uit Samos, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Samos Spanje - Reisverslag uit Samos, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Samos Spanje

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

12 September 2016 | Spanje, Samos

Gisterenavond nog lekker gegeten in het enigste restaurantje wat er was, ook heeft Jan bij dit restaurant een liefdesverklaring gekregen van de dorpsjongste en mooiste ik schat 80 jaar oud, ha ha. Vandaag hebben we het doel om Samos te bereiken, een tocht rond de 25 km, met in de hoofdzaak afdalen. Het bleek een prachtige tocht door een landschap waar we in Nederland alleen maar van kunnen dromen. Onderweg werden we tegengehouden door een groep koeien met kalf, dus het was even oppassen. Prachtige dorpjes van drie of vier huizen kwamen we tegen, het is ongelooflijk dat ze bestaan hebben. Aan het eind van onze tocht zagen we in het dal het prachtige klooster van Samos, eindelijk want de tocht bleek zwaarder dan verwacht. In de eerste instantie wilde we overnachten in het klooster maar dit was niet direct wat we zochten en we kennen niet alle kloosterliederen in het Spaans, dus maar een mooie Albergue gezocht, waar de mannen vanavond zullen koken. Tot morgen groeten uit het mooie Spanje.

• 12 September 2016 - 19:52

Rob Loomans:

Wat is die Jan toch een charmeur.....Geniet er nog van. Erg leuk jullie verhalen. Toitoitoi

• 12 September 2016 - 20:58

Mari:

Hoi pelgrimo.s

Jullie weten elke dag mooi te brengen met jullie mooie en spannende verhalen erg mooi en zeker spannend maar langzaam aan eindigde jullie avontuur en zullen jullie ook weer aan het normale leven moeten gaan denken dit als reminder geniet er nog maar even van en last de drank nog even rijkelijk vloeien in het mooie spaanse land ga zo door vrienden

• 13 September 2016 - 09:56

Annie:

Wat een mooi verslag Wat ik lees een heel mooi uitzicht ,en wat zwaarder wat jullie verwacht hadden.geniet er nog maar even van ,want jullie zijn er bijna.GrAnnie