Lavacolla - Reisverslag uit Lavacolla, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Lavacolla - Reisverslag uit Lavacolla, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Lavacolla

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Herman

19 September 2016 | Spanje, Lavacolla

Vandaag begonnen aan onze op een na laatste dag, wat weer een hele mooie dag was, we zagen heel hoge eucaliptusbomen. Ook gingen we op sommige plaatsen weer omhoog zoals we inmiddels gewend zijn. Vele pelgrims gingen gelijk door naar Santiago maar wij hebben een tussenstop gemaakt in Lavacolla. En daar voor de laatste keer een mooie Aubergue gevonden. Op naar morgen de laatste 11 km. Wat zal dat een mooi moment zijn naar al die dagen Maar we lopen niet op de zaken vooruit, nu nog even genieten met een hapje en een drankje. Tot morgen

• 19 September 2016 - 20:09

Elly:

Hey wandelaars. Geniet van deze avond en op naar jullie laatste tocht naar Santiago waar jullie morgen wel weer emotioneel zullen worden wat heel begrijpelijk is. 5 Weken makkelijke en moeilijke momenten gehad. Makkelijke en moeilijke paden gewandeld en bovenal wat jullie samen gedeeld hebben. Verbaal en non verbaal. Blijf genieten tot het laatste tijdstip dat jullie daar samen xullen beleven en meemaken. Donderdagmorgen gaan Hennie en Herman naar Nederland en Jan en Marion naar Barcelona. Dus blijf genieten van elk moment. Het is maar goed dat niemand de toekomst kent. Ik ben in ieder geval trots op jullie en begrijp ook dat jullie de eerst komende dagen weer erg zullen moeten wennen aan alles. Liefs Elly

• 19 September 2016 - 22:27

Peet:

Goed zeg. Pfff
    Succes met de laatste loodjes, geniet ervan !

• 20 September 2016 - 01:23

Suzy:

Hopelijk hebben jullie een heerlijke avond gehad. Zet hem op morgenvroeg! Wij zijn nu al enorm trots! Deze ervaring die jullie samen, maar toch ook ieder voor zich, hebben opgedaan pakt niemand meer van jullie af. Dikke knuffel

• 20 September 2016 - 10:44

Mari:

Hé pelgrimo.s
    Nog even dan zit het erop vindt het een enorme prestatie en vooral van mijn meisje natuurlijk dat jullie dit volbracht hebben met ups en dons wat begrijpelijk is nou vanmorgen weer gestart voor het laatste stukje zal wel weer even slakken zijn maar is toch ook mooi zo'n overwinning ben trots op jullie en geniet nog even van het mooie santiago gr mari

• 20 September 2016 - 11:21

José De Leeuw:

Hoi noeste wandelaars. Dit avontuur zit er bijna op maar is nog niet voorbij want jullie gaan er van nagenieten. Heel veel succes met de laatste kilometers en geniet van de aankomst. Deze is heel speciaal en Guus en ik hopen dat het jullie veel goed heeft gebracht of brengt.
    Het is straks weer wennen in het 'gewone leven'. Ook dat is weer fijn en Jan jij gaat snel weer een mooi nieuw avontuur aan namelijk dat van opa zijn. Geniet nog in Barcelona en tot in Ollanda. Dikke knuffel van 't zusje

• 20 September 2016 - 12:29

Dorine:

Heey Marionneke en collega lopers,

Ik wil jullie een fijne laatste week wensen! Een voorspoedige thuis komst!

Groetjes Dorine