Casanova - Reisverslag uit Casanova, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Casanova - Reisverslag uit Casanova, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Casanova

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

16 September 2016 | Spanje, Casanova

Gelukkig na een paar dagen regen eindelijk weer een beetje zon, maar in de hoofdzaak droog. Vandaag een route van Ventas de naron naar Casanova een rustige route door heel veel dorpjes die aan het opknappen zijn, zeker door invloed van de pelgrims. Op deze route komen we door eucalyptus bossen, je ruikt ze al op verre afstand, prachtige hoge bomen. We besluiten in het dorpje casanova te stoppen en te overnachten, weer zo,n plaatsje buiten de geijkte rustplaatsen, prachtig. We lopen rustig binnen nabij de 60 km afstand van Santiago die we morgen zullen passeren. Groeten trouwe volgers

• 16 September 2016 - 19:51

Mari:

Hoi pelgrimo.s

Ja super zo door die mooie oude dorpjes en ook een goed plan om toch net die dorpjes uit te zoeken waar niet al die pelgrimo.s komen slim van jullie lekker rustig en toch mooi nog de laatste 60km en dan zit dit avontuur er weer op en kunnen jullie terug kijken op een mooie camino ben trots op jullie gr mari

• 17 September 2016 - 10:11

Annie:

Hallo pelgrims Wat hebben jullie toch veel gezien ,Nog enkele dagen en jullie hebben het doel bereikt. GR Annie

• 17 September 2016 - 11:05

Peter Cools:

Gisteren teruggekomen van 14 dg vakantie in Z.Italie (ook mooi en interessant), nu weer thuis jullie verslagen met belangstelling gelezen. Beste neef Jan, als tante Zuster nog zou leven en zou weten over jouw pelgrimsprestatie, je zou daar veel punten mee gewonnen hebben. Maar bij mij winnen jullie alle vier ook punten. Geweldige prestatie en het eind komt in zicht en dan die mooie voldoening. Succes met de laatste loodjes........

• 17 September 2016 - 15:11

Jeannie:

Succes met de laatste kilometers.Fijn dat het weer droog is. Fantastische prestatie. Tot volgende week.