Santa Irene - Reisverslag uit Santa Irene, Sao Tome en Principe van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Santa Irene - Reisverslag uit Santa Irene, Sao Tome en Principe van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Santa Irene

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Herman

18 September 2016 | Sao Tome en Principe, Santa Irene

Hola,
Vandaag een heerlijke dag, het weer is goed. Heel de dag weer zonnig.
De wandeling gaat van Rabadiso de Baxio naar Santa Irene. Het is 21km maar het zijn Spaanse kilometers dus zeker meer.
Eiigenlijk is het allemaal al gezegd, prachtig,heerlijk,mooi, zwaar, heel zwaar en je komt jezelf zeker een aantal keren tegen maar dan is er voldoening en dat maakt het allemaal waard.Wij lopen nog steeds met weinig klachten en veel plezier richting Santiago.
Santiago is in zicht en we verwachten er dinsdag aan te komen.
We zijn heel erg blij met onze volgers en bedanken iedereen voor de leuke reacties.
Lieve Groetjes. Marion.

• 18 September 2016 - 18:24

Peter Cools:

Geweldig van jullie doen ! Ik heb bewondering voor jullie prestatie. Ik kijk met belangstelling uit naar jullie bericht dat jullie veilig en wel op het plein bij de kathedraal van Santiago de Compostela zijn aangekomen. En het gevoel dat jullie dan hebben, dat ken ik van mijn lange fietstocht van Goirle naar Santiago vorig jaar en dat gevoel bewaar ik nog altijd bij me. Succes !!!!!

• 18 September 2016 - 21:01

Monique Helsdingen :

Heel veel succes toegewenst met de laatste kilometers!

• 19 September 2016 - 07:51

Frans V D Sande:

Hallo allemaal sjappo het einde is in zicht heel veel succes met de laatste kilometers

Groetjes Frans

• 19 September 2016 - 09:03

Annie:

GOEDE morgen allemaal .Hè Hè eind inzicht, Wat ik gelezen heb ,een heel mooie wandeling geweest. VEEL gezien en beleeft, maar de moeite waard, Nog heel veel plezier ,En Mario tot maandag. GR ANNIE