St domingo de calzada - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu St domingo de calzada - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

St domingo de calzada

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Herman

23 Augustus 2016 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Vandaag vertrokken uit Alberque Puerta de Najera een heel een sfeervolle mooi pand met vele slaap zalen met ietswat kleine stappel bedden .
Voor Herman was het afzien.
Maar wij hebben prima geslapen.
Gisteren ben ik geknipt en geschoren door de plaatselijke kapper.
Een ervaring op zich en echte aanrader door zo een vakman behandeld te worden.
We hebben de wijngaarden achter ons gelaten en hebben gelopen door uitgestrekte mooie lichtbruine velden .
De paden glooien heuvelachtig omhoog en omlaag .De pelgrims lijken op turtels met een schiltje .
Je kunt werkelijk km ver kijken ,gelukkig vandaag paden zonder al te veel keien.
We zijn terrecht gekomen in Santo Domingo de la Caleada en overnachten in Alberque Casa del Santo .
Volgens de eigenaar een van de mooiste in deze streek .

  • 23 Augustus 2016 - 15:53

    Elly:

    Zoals ik het begrijp was het echt een ouderwetse kapper die aandacht heeft voor zijn klanten.
    Fijn dat jullie toch goed kunnen slapen en geniet dan maar van de mooiste streek.
    Hier is het vanaf vandaag warm en ze verwachten een hittegolf hop niet dat dit invloed heeft op het weer bij jullie. Fijne avond en op naar de volgende reisdag. x

  • 23 Augustus 2016 - 16:46

    Mari:

    Hé pelgrims als ik al jullie verslagen lees begrijp ik hier ook uit dat het allemaal een stukje duurder is geworden als in 2013 maar jullie lossen dit goed op om zelf een beetje te improviseren maar Let wel op als jullie straks terugkomen moet je weer afkicken van het avontuur maar daar moet je nog niet aan denken juliie hebben nog even genieten ervan en ik vindt jullie kanters vooral mijn meisje

  • 23 Augustus 2016 - 19:03

    Carola:

    Beste Marion,
    Ziet er allemaal super gezellig uit!!! Is het in werkelijkheid ook te doen?? Respect voor jou dame!!!
    Groetjes carola

  • 23 Augustus 2016 - 19:34

    Bernadette:

    Hallo Marion en mede pelgrims,

    fijn dat het allemaal zo voorspoedig verloopt, het is iedere dag weer leuk om een verslag van de dag te lezen.
    Het zit al helemaal in mijn systeem om iedere dag 4steps te openen.
    Zet hem op pelgrims en ik verheug mij op nog meer updates.

  • 23 Augustus 2016 - 20:27

    Annie:

    HALLO Wandelaars Het loopt allemaal naar jullie wens,Wat ik lees een hele belevenis Geniet er van,Gr Annie

  • 24 Augustus 2016 - 11:05

    Frans Van De Sande:

    Hallo Marion en mede pelgrims

    Het is fijn om te lezen dat het zo goed gaat ik neem mijn petje voor jullie allemaal af maar geniet er maar van en ik hou het in de gaten Groetjes Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Santiago 2016

Van Saint Jean pied du port Frankrijk naar santiago de Compostela

Recente Reisverslagen:

20 September 2016

Santiago

19 September 2016

Lavacolla

18 September 2016

Santa Irene

17 September 2016

Ribadiso

16 September 2016

Casanova
Herman

reisdoel: Santiago de Campostella wandelaars: Marion; Henny; Jan en Herman

Actief sinds 27 Nov. 2012
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 68948

Voorgaande reizen:

24 Juli 2016 - 22 September 2016

Santiago 2016

22 Januari 2014 - 01 November 2014

Nijmegen en Marbella

23 Augustus 2013 - 16 September 2013

Wandelen naar Santiago

Landen bezocht: