Reliegos - Reisverslag uit Bercianos del Real Camino, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Reliegos - Reisverslag uit Bercianos del Real Camino, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Reliegos

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Herman

02 September 2016 | Spanje, Bercianos del Real Camino

Dag 20. Eerst even dit, we hebben gisteren niet meegegeten en zijn niet naar de mis geweest, we hebben al verschillende mensen gesproken die wat ziek zijn geweest dus lekker naar een restaurant gegaan, dat was heerlijk. Vandaag een rustige wandeling van 20 km gelopen. De zon is momenteel heel fel dus op tijd op de plaats van bestemming zijn is welkom. We nemen er de tijd voor. Als we er doorheen zitten gaan we zingen, ( wat ik niet kan) Vals en hard maar dat mag de pret niet drukken, de km gaan er sneller door, Wel is het opgevallen dat we de gemiddelde leeftijd opschroeven. Ruim 75% van de wandelaars is onder de 30 jaar. Veel alleen of met vrienden maar in de avond zoeken ze elkaar allemaal op en genieten van de avond. Zoals jullie kunnen lezen vermaken we ons super goed. En genieten van elke dag, we spreken jullie morgen weer. Vele groetjes van ons alle.

• 02 September 2016 - 18:50

Mari:

Hoi pelgrimo.s

Ja dag 20 al het begint op te schieten als het goed is morgen leon dan komen jullie in bekend gebied ik vindt het echt super dat jullie elke dag mooi weer hebben dat wandelt een stuk makkelijker en je ziet meer onderweg en beleeft het meer en niet te vergeten het is dorstig weer nou vrienden geniet weer van de mooie avond en morgen weer gezond op gr mari

• 02 September 2016 - 19:40

Elly:

Zorgen jullie wel goed voor elkaar tijdens de warmte. Fijn dat het allemaal voorspoedig verloopt en dat jullie er voor de volle 100% van genieten. Jullie verhalen en belevenissen zijn prachtig. Blijf er van genieten en nogmaals houdt elkaar goed in de gaten. Liefs Elly

• 02 September 2016 - 20:13

Truus Smakman:

Hallo Marion, Jan en de 2 andere pelgrims (die zijn mij onbekend, maar dat maakt niet uit!)
    Ik kijk elke dag uit naar jullie verhaaltjes. geweldig dat het zo goed gaat met jullie. houd elkaar goed in de gaten met het warme weer en vooral veel drinken onderweg. maar volgens de foto's zien jullie er allemaal nog goed uit. Wel lekker bruin allemaal!!
    Beter zo, dan elke dag regen!

Morgen al in Burgos! Het gaat heel snel, geniet er vooral van. Want voor jullie het weten staan jullie op het plein in Santiago!!
    Veel plezier nog vanavond en slaap lekker vannacht!
    Heel veel wandelplezier morgen. Gr.Truus

• 03 September 2016 - 20:05

Laura:

We lezen nog steeds iedere dag! Super en blij dat jullie op de helft zijn haha xxx

• 04 September 2016 - 11:36

Annie:

Hallo allemaal. JULLIE genieten elke dag weer van het mooie uitzicht. De voeten doen het nog goed .? Geniet maar van de volgende dagen,PS Het weekend was heel gezellig. GR Annie