1e Dag van de 97 Vierdaagse - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu 1e Dag van de 97 Vierdaagse - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

1e Dag van de 97 Vierdaagse

Door: Jan Cools

Blijf op de hoogte en volg Herman

16 Juli 2013 | Nederland, Nijmegen

Het was een mooie warme dag op om 3.30 veel te vroeg bedoeling was 4.00 was .ik Jan had geen geduld dus op was ik iedereen weer wakker.
Uiteindelijk ontbijt was weer voortreffelijk .Start 5.30 waren we bij de wedren,konden gelijk weer doorlopen.
Hebben een voortreffelijke dag gehad ,ging voorspoedig rond de middag hadden we een kleine dip,maar daarna ging het uitstekend.Uiteindelijk om 15.00 binnen ,fris en fruitig.
Vanavond weer een voortreffelijk eten in ons pensioen met het hele gezelschap.
Nu weer lekker op tijd naar bed en morgen weer vroeg op.
Voor een 2 e dag morgen meer.

• 16 Juli 2013 - 23:24

Daisy:

heel veel succes de komende dagen.

• 16 Juli 2013 - 23:56

Elly:

Leuke foto's. Als jullie dit lezen is waarschijnlijk dag 2 al voorbij maar toch heel veel succes. Ben echt trots op jullie. xx

• 17 Juli 2013 - 10:41

Huub:

Hallo vierdaagse lopers fijn dat het lopen zo goed gaat na vandaag nog maar twee.
    Maar morgen de 7 heuvelen dat wordt met dit weer misschien wel zwaar,maar toch veel sterkte.
    Groeten Nanda en Huub

• 17 Juli 2013 - 21:17

José:

Alles onder controle? Doen de voetjes het nog? Straks lekker slapen en morgen lekker weer een wandeldag van je hela-hola........
    Greetzzzzzz José en Guus

• 17 Juli 2013 - 23:28

Riette Janssens:

Succes voor deze 4 dagen. Training voor t grotere werk over paar weken.