2e Dag van de 97 Vierdaagse - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu 2e Dag van de 97 Vierdaagse - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

2e Dag van de 97 Vierdaagse

Door: Jan Cools

Blijf op de hoogte en volg Herman

17 Juli 2013 | Nederland, Nijmegen

Het was weer een fantastische dag roze woensdag .
Heel veel deelnemers houden zich hier aan en zijn roze gekleed .
We hadden een late start vanaf 6.15 ,wij zijn gaan lopen rond 6.30. Veel mensen hebben ons begroet met veel muziek en geklap dit jaar meer dan ooit.
Alle dorpen waar we door kwamen hadden alles versiert en er was overal muziek.
Het was zwaar 26 graden maar alle lopers beginnen er aan te wennen.
Heel veel lopers zingen en dansen. Free Hugs zijn vrij veel kinderen langs de kant met versnaperingen. Jong en oud vermaakt zich uitstekend. De inkomst in Nijmegen is grandioos is een van de gezelligste wijken van Nijmegen .Of we wereldkampioenen zijn.
Al met al we zijn er weer 80 km de helft zit er weer op.
Mooi is mooi tot morgen de 3 e dag met een vroege start

• 17 Juli 2013 - 22:33

Elly:

Leuk verslag en leuke foto's. Volgens alle programma's op tv was dit echt een hele zware dag. Jullie mogen trots op jezelf zijn. Maar Jan sta jij nu met een travestiet op de foto. haha
    Morgen de 3e dag we zullen jullie begroeten in Berg en Dal. Toedeledokio

• 17 Juli 2013 - 23:24

Riette Janssens:

Leuke foto's. Zware dag vandaag. Morgen beter. Loop ze. Groetjes uit Goirle

• 18 Juli 2013 - 10:30

Huub:

Zo jan daar sta je dan na vele kilometers met een travestiet langs de kant,dat is wat anders dan twee
    poolse in een whirlpool.Maar ook dit is leuk.Nu maar hopen dat je vandaag goed door bent gekomen.
    Groetjes