reisverslag - Reisverslag uit León, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu reisverslag - Reisverslag uit León, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

reisverslag

Door: Jan Cools

Blijf op de hoogte en volg Herman

23 Augustus 2013 | Spanje, León

Zoals we gisteren voorspeld hebben zitten we nu in leon. Vannacht vertrokken van uit Tilburg om 2.30uur uit gezwaaid door El en Mari, zijn we om 19.15 uur gearriveerd. Wij vertrokken met goede moed, afstand 1632km. om de beurt gereden. met als goede gewonde bijrijder Henny. Veel tolwegen later en veel tolgeld betaald zijn we aangekomen in een 4 sterren hotel, zie foto, te leon. volgend verslag tot morgen

• 24 Augustus 2013 - 09:08

Rian:

Geniet nog even van de rust voordat jullie gaan starten! X

• 24 Augustus 2013 - 10:26

Elly Cools:

Geniet maar van deze luxe want de eerst komende 2 weken komen jullie dit niet tegen.
    Vandaag nog even relaxen na 12.00 uur nog een lekker drankje een beetje orienteren, rondkijken en voorbereiden op de wandeling van 330 km. Love you all. x

• 24 Augustus 2013 - 14:06

Mari:

liefste meisje en beste vrienden, hier een berichtje uit het sombere tilburg nog even relaxen en genieten van het mooie weer endan is het zover ik wens jullie heel veel sterkte en goed wandelweer jullie kunnen het en hoop dat jullie ook wat leuke hostelletjes tegen komen waar jullie lekker hapie dapie kunnen doen toi toi en hou je haaks tot gauw mari xxxxxx

• 24 Augustus 2013 - 14:37

Annie-mario:

hoi allemaal.Geniet nog maar even van dat mooi hotel,want je weet niet wat jullie tegen komen na elke dag een stuk gewandeld hebben.ToTo en veel succes

• 24 Augustus 2013 - 19:39

Monique:

Hoi allemaal, het begint nu wel erg op te schieten. Nog een paar uurtjes en dan gaan jullie aan de toch beginnen. We zijn nu al trots op jullie. Nog een fijne avond en " zet je beste beentje voor". Dikke kus

• 24 Augustus 2013 - 19:40

Karin Van Iersel:

Toi, toi, toi. heel veel succes en plezier tijdens jullie reis. En Henny nog beterschap met je arm hopelijk heb je er niet al te veel last van. Geniet ervan.

• 24 Augustus 2013 - 23:28

Sabine:

Lieve allemaal fijn dat de reis goed is gegaan! Toch ook een hele rit. Vroege vogels zijn jullie altijd al geweest ha ha in tegenstelling tot mij. Nou nog ff relaxen en goed mentaal voorbereiden. Dan gaat het écht van start. Wat spannend en wat een uitdaging maar dat is jullie wel toevertrouwd en dat gaat zeker lukken! Allemaal heel veel succes en vooral genieten en Henny voor jou net een beetje extra suc6 gewenst als pechvogel van de club! Ik denk aan jullie.... Lieve groeten!

• 25 Augustus 2013 - 10:22

Ad En Sjannie:

Hallo jullie viertjes, heel veel succes en vergeet zeker niet te genieten van deze tocht.
    Ik blijf jullie volgen, groetjes uit Goirle

• 25 Augustus 2013 - 13:33

Harrie Wijnans:

Hopelijk zijn jullie voldoende uitgerust aan de eerste wandeldag begonnen. Vandaag naar Puente Obrigo?
    Geniet van alles wat je ziet en beleeft onderweg.

• 25 Augustus 2013 - 14:35

Hanneke :

Heel veel succes geniet er van zal super zijn ! Wat horen we Henny heeft een gebroken arm hou je taai Henny je kunt het dikke kus Jan en Hanneke

• 25 Augustus 2013 - 22:25

Jos Kolen:

Heel veel succes met het volbrengen van de tocht.
    Hoe is het met de gewonde?
    We gaan jullie volgen
    Groetjes Jos en Ellen.