De laatste avond 22 augustus voor vertrek - Reisverslag uit Kraaiven, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu De laatste avond 22 augustus voor vertrek - Reisverslag uit Kraaiven, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

De laatste avond 22 augustus voor vertrek

Door: Jan Cools

Blijf op de hoogte en volg Herman

22 Augustus 2013 | Nederland, Kraaiven

Het is eindelijk zover.De rugzakken staan klaar en Herman pakt alvast de auto. Vannacht om 2.30 vertrekken we richting Leon na een jaar lang trainen, afzien en heel veel kilometers kunnen we ons opmaken voor het vertrek.
Even nog een terugblik op de laatste weken.
Na de vierdaagse die overigens voortreffelijk verlopen is. Alles zat mee het weer de gezelligheid, geen blaren en met dank aan Veghel Wandelt voor hun voortreffelijke verzorging.
Gisteren ben ik samen met El bij de evaluatie geweest was zeer gezellig en hebben we veel foto's kunnen zien van gezellige ontmoetingsposten.
De laatste training heb ik met Marion in de duinen gelopen met volle bepakking en dat is voortreffelijk gegaan, weer zijn we de schapen tegengekomen. Deze keer wilde zij ons omverwerpen even schrikken maar ze sprongen gelukkig net op tijd langs zij.
Henny en Herman hebben op dinsdag gelopen ging op zich goed tot ze bijna thuis waren en toen kwam Henny ten val.
Zodanig dat ze nu met een gebroken botje in haar onderarm rondloopt.
Maar bezoek aan de dokter vandaag gaf aan dat ze rustig aan moet doen maar toch kan gaan vertrekken.
Onze achterblijvers El en Mari succes gewenst we zullen aan jullie denken.
Zoals ik begrepen heb hebben zij ook al een compleet programma uitgewerkt met veel eten en lekker regelmatig wat drinken.
Als jullie weer het volgende verslag lezen zitten we al in Leon we hopen daar morgen avond aan te komen.
We zullen dan als alles naar wens verloopt zondag op weggaan naar Santiago.
Alle achterblijvers toy toy tot volgs en de groeten van 4 Steps.!!!!!!!!!!

• 22 Augustus 2013 - 19:01

Frans De Kort (kale Vriend Uit Veghel):

Jan en El,

Heel veel succes, wiji volgen jullie en zijn heel benieuwd.

Groeten,
    Frans en Mia uit Veghel

• 22 Augustus 2013 - 19:32

Hanny Diependaal:

Henny en Herman,
    Heel veel succes. We zullen jullie volgen. Henny: succes met je gebroken arm, hoop dat het goed zal gaan.

Groetjes
    Hanny en Mark

• 23 Augustus 2013 - 00:01

Daisy:

Heel veel succes alle vier,ik ga jullie volgen.

• 23 Augustus 2013 - 11:05

Rian:

Een hele goede reis en tot horens! Succes! Xxx

• 23 Augustus 2013 - 12:38

Annie En Mario:

heel veel succes,wij blijven jullie volgen

• 23 Augustus 2013 - 12:58

Nanda En Huub:

Hallo Lopers naar santiago.
    Veel strekte en succes met het lopen wij denken aan jullie.
    En blijven ook volgen

• 27 Augustus 2013 - 09:40

Brent, Ricardo En Kirsten :

Lieve Marion en andere lopers, we wensen jullie heel veel succes. We gaan jullie reisverslag volgen. Groetjes van Ricardo en Kirsten en Marion voor jouw een extra dikke knuffel van Brent