1e Wandeldag - Reisverslag uit San Martín del Camino, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu 1e Wandeldag - Reisverslag uit San Martín del Camino, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

1e Wandeldag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Herman

25 Augustus 2013 | Spanje, San Martín del Camino

Wij zijn vertrokken uit ons hotel om 6.30 We laten de auto daar staan en wandelen de 5 km naar de camino We zijn gestart bij San Marcos en de pelgrims brug was het begin van de route richting San Martin del Camino. TOtaal 30 km te gaan heel onwennig. De rugzak was nog.niet onze vriend.We liepen vanaf het Hotel zeker 10 km voordat we Leon achter ons lieten.Via San Miguel dell camino en Villadangos del parama naar San Martin Del camina.
Op tijd pauzes genomen met Cappacionos en bij de Lunch een heerlijk vis soepje gegeten.We kwamen rond 14.30 aan bij Hostel santa ana.
Moe maar voldaan voetjes voelde goed. Arm van Henny pijnlijk maar te verdragen. Vandaag 30 km
In ons Hostel genoten van een drie gangen menu 9 euro incl wijn koffie enz. Ook kregen we plaatselijk wat lokaal gif Herman vond dat heerlijk zoals jullie kunnen zienWe zijn op tijd gaan slapen morgen om 5.45 weer op.

• 26 Augustus 2013 - 10:17

Laura:

Super!! Zal wel ff wennen zijn maar voor je het weet vind je het kaal zonder rugzak haha.
    Wij zijn trots!! Xxx

• 26 Augustus 2013 - 23:37

Elly Cools:

Fijn dat het allemaal goed gaat endat er ook nog eens van alles te beleven valt. Op naar de volgende dag. Xx