2e wandeldag - Reisverslag uit Astorga, Brazilië van Herman Vrins - WaarBenJij.nu 2e wandeldag - Reisverslag uit Astorga, Brazilië van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

2e wandeldag

Door: Jan Cools

Blijf op de hoogte en volg Herman

26 Augustus 2013 | Brazilië, Astorga

Wij hebben afscheid genomen van de hospita.van santa ana.
Leuke mensen kom je tegen 2 mensen uit japan die speciaal naar spanje gekomen zijn om hier te wandelen ook een spaans meisje aleen op stap met haar herders hond.
We zijn vandaag afgeweken van de route en hebben een langere maar een mooie door de heuvels genomen.
WAS HEEL ZWAAR! !!!
Heel veel keien heuvels en steile klimmers en dalen richting.Astorga.
We hebben dan 56 km van de route erop zitten.
Het was zeer zwaar maar heel mooi op het eind van de laatste klim kwamen we bij een bouwval met een hippie met een boudistische inslag je kon allerlei lekkere dingen krijgen of de house .Donatie mocht wel na het luiden van de bel. We zijn uiteindelijk aangekomen bij ons Hostel San Janvier heel oud pand stappelbedden maar schoon en netjes.
Zijn nu in de stad cola van Henny 2.20 en rose maar 1.10 biertje van Herman 1.70 duur he die Henny.
Vanavond nog lekker eten in de stad dan voor 10.30 binnen zijn en op naar de 3@e wandeldag

• 26 Augustus 2013 - 21:51

Ingrid:

Het kanjers, klinkt goed hoor zeker een jointje gerookt bij de hippie voor het laatste stuk. Slaap lekker in het stapelbedje dikke kus

• 26 Augustus 2013 - 23:41

Elly Cools:

Altijd al geweest dat Henny het duurste drinkt. Maar zo te lezen hebben jullie het zwaar gehad vandaag maar wees trots op jullie zelf dat jullie het op deze manier gedaan hebben. Drankje verdient. Voeten masseren een op naar de 3e dag. Ook fijn dat de hostels schoon zijn.

• 27 Augustus 2013 - 08:15

Annie En Mario:

Hallo vrienden Wat hebben jullie het toch gezellig samen,naar zo zware trip,en dan nog zo duur eten? geweldig.Denk aan de voeten dat ze heel blijven.Tot de volgende trip .succes.

• 27 Augustus 2013 - 09:02

Mari:

beste vrienden en meisje

jullie zijn goed bezig maar probeer niet te forceren wat je moet dat toch de volgende dag inleverebn maar fijn dat het goed gaat verder en aan het thuisfront ook alles rustig ga zo door en veel plezier en tot horens vele wandelgroeten en ga zo door gr mari