Pamplona - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Pamplona - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Pamplona

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Herman

17 Augustus 2016 | Spanje, Zubiri

Zubiri zijn we geweest ,helaas moeten we concluderen dat de camino ook wat negatieve kanten heeft en dat de commercie wat toegeslagen heeft.
We zijn wat teleurgesteld omdat ze wat ruim rekenen als het gaat om de pelgrims menu en het slapen.
Voor de rest was het uitstekend en heel lekker, alleen zeggen we controleer de rekening.
We zijn om 6.30 weer op weg gegaan en we kwamen onderweg weinig tegen .
Heel onverwacht stuiten we toch op een restaurantje geheel onbekend La parada de zuraiin. Een heel leuk barretje we kwamen uit het bos gewandeld en was een regelrechte verademing.
Op het terras kwamen we Henri tegen uit Twente met zijn zoon.
Hij was al 105 dagen onderweg was sabetecal 5 maanden vanuit nederland .We hebben al wat treurige momenten meegemaakt de camino is zwaar en er zijn toch wat mensen die te komen te overlijden tijdens dit avontuur.
Henri heeft iemand een Nederlander met succes gereanimeerd.
En deze man heeft het overleeft .
Dus de camino brengt mooie en ook minder mooie momenten.Sommige zaken gebeuren gewoon.
Maar voor ons alleen maar mooie momenten.
Zoals op een moeilijk moment komen we op de route iemand tegen die drankje en fruit verkoopt.
We kiezen een nectarine die hij verkoopt voor 80 cent ,zo kunnen we er weer even tegen en dat maakt onze dag weer goed.

• 17 Augustus 2016 - 20:38

Bernadette:

Hallo pelgrims,
    Nog maar een paar dagen onderweg en dan al veel meegemaakt, jammer dat de commercie daar ook toeslaat.
    Dat er tussendoor ook nog iemand met succes gereanimeerd wordt, geweldig!

Wandel met plezier!

Groeten, Bernadette

• 17 Augustus 2016 - 20:50

Annie:

Wat een verhaal.wat maken jullie in die paar dagen al heel wat mee.zorg wel goed voor elkaar en ook voor anderen Groetjes Annie

• 17 Augustus 2016 - 22:41

Elly:

Blijf ervan genieten. Ook dit hoort er waarschijnlijk allemaal bij.

• 18 Augustus 2016 - 07:40

Ans Doorakkers:

Hoi Toppers/kanjers,
    wat een mooie foto's! Zo kort aan het lopen en dan van alles meemaken. Heel veel wandelplezier