Puenta la Reina - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Puenta la Reina - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Puenta la Reina

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

17 Augustus 2016 | Spanje, Puente la Reina

Vandaag van Pamplona naar puente la Reina een route van 26 km waarin we de overgang zullen beleven van groen Spanje naar dor Spanje. Een tocht waarin we duidelijk het eerste deel alleen maar klimmen en na de top alleen maar dalen. Voordat we Pamplona uit waren hebben we al een afstand van 5 km afgelegd. Daar nog een heerlijk kopje koffie gedronken voordat we aan de klim naar de top starten. Prachtig uitzicht over de koren velden en zonnebloem velden. Aan de top was duidelijk het verschil te zien, en in de verte zagen we ons doel. Na de klim een heftige afdaling door alleen maar stenen, ik heb de tocht naar santiago vernoemd naar de tocht der keien. Jan heeft een locatie gezien via folder in ons einddoel waar ze een zwembad op locatie hadden. We hebben meteen een bungalow geboekt, en bij aankomst was het even zoeken maar eureka genot na zo' n lange zware tocht complimenten aan Jan. Op naardevolgende dag.

• 17 Augustus 2016 - 20:49

Laura:

Heee wandelaars
    Heerlijk dat zwembad, was vast even een welkome verademing in die temperaturen. Zet hem op jullie zijn goed op weg xx

• 17 Augustus 2016 - 22:10

Monique:

Het kan dan wel de tocht van de keien heten maar in mijn ogen zijn jullie "keien". Keigoed in doorgaan en nooit opgeven. Keien in genieten en plezier maken! Geniet van jullie tocht. Ik vind jullie KEIGOED. Liefs Monique

• 17 Augustus 2016 - 22:44

Elly:

Lekker afgekoeld. Heeft jullie goed gedaan denk ik. Maar een bungalow???? Waar zijn de hotels dan?

• 17 Augustus 2016 - 22:44

Elly:

• 18 Augustus 2016 - 07:24

Mari:

Wat een mooie verslagen over de camino lijkt wel dat alle pelgrims familie zijn ben trots op jullie allemaal maar vooral op mijn eigen meisje marion super gedaan tot nu toe geniet er van

• 18 Augustus 2016 - 07:49

Ans Doorakkers:

wat een mooi verslag weer. En fijn dat jullie na deze zware tocht lekker ontspannen in het zwembad konden springen. Klasse!
    Chapeou