Carrion de los condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Carrion de los condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Carrion de los condes

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

31 Augustus 2016 | Spanje, Carrión de los Condes

Allereerst willen we iedereen bedanken voor de leuke reacties op onze site, het is elke dag voor ons ook een ritueel om ze voor te lezen ik krijg ze via mail dagelijks binnen en dan lezen we ze tijdens onze eerste stop. Vandaag 30 aug. koffie in de eerste bar die open is, dat is wel het eerste wat we zoeken. Dan start met weer voor ons verwachte, een vlakke saaie tocht van ongeveer 20 km. De enigste verrassing was op ongeveer de helft dat we op een camping van tipi,s een Nederlander tegen die daar twee jaar geleden tijdens het lopen is blijven steken. Het was goof uit Dongen die vele mensen kent waar Henny mee werkt. Grappig wat is de wereld toch klein. Aangekomen op onze bestemming hebben overnacht in een klooster Clara waar Henny een pasta heeft klaargemaakt heerlijk, zelfs Italianen hebben wat er over is met genot en complimenten opgegeten. Ik zelf ben naar de kapper geweest om mijn baard te laten knippen, savond uiteraard onze nodige drankjes op en naar bed.

• 02 September 2016 - 22:58

Jose Couwenberg:

Wat een pracht ervaringen toch. En zo leuk lijkt me om zoveel verschillende mensen te ontmoeten. Je zou bijna vergeten dat jullie ondertussen wel zo'n hele hele zware tocht lopen! En die hitte! Ppppffff.....je voelt het bijna als je de foto's ziet. Bewondering voor jullie prestatie tot nu toe! Echt knap! Groetjes José