Fromista - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Fromista - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Fromista

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Herman

29 Augustus 2016 | Spanje, Frómista

Hier weer een up date van onze pelgrimstocht. Gisteren hebben we de dag afgesloten met een heerlijke zelfgekookte maaltijd verzorgd door Jan en Marion. We zijn vanmorgen gestart met na 2 km een helling van 12% Met later een daling van 18% dus het begin was goed. Daarna hele lange stille wegen tussen de koren velden, de wind was vandaag zeer aanwezig maar dat maakte dar het niet zo warm werd vandaag. We maken onderweg kennis met alle nationaliteiten van over de hele wereld zoals vele Amerikanen uit alle staten , Duitsers ,uit Kopenhagen, Estoria, Parijs, Kaapstad en ga zo maar door. Onze kennis van de Engelse taal wordt met de dag beter.
Met ons vieren gaat alles zeer goed, we nemen genoeg rust en eten en vooral drinken we voldoende.(ik heb het niet over water) Vandaag eindigen we de dag met een Pelgrimsmenu, slim hè anders moeten wij vandaag koken. Ha ha. Morgen weer een nieuwe up date. Vele groetjes van ons

• 29 Augustus 2016 - 17:47

Frans V D Sande:

Beste Marion en pelgrims Ik lees wel dat het allemaal goed gaat en dat het een belevenis op zich is ik wens jullie veel succes en ik blijf jullie volgen allemaal de groetjes

• 29 Augustus 2016 - 18:03

Peter Cools:

Hoewel ik alleen mijn neef Jan en Marion ken, heb ik bewondering voor jullie alle vier en volg ik jullie reisverslagen dagelijks met veel belangstelling.
    Jan weet dat ik vorig jaar mei de pelgrimstocht per fiets gemaakt heb van Goirle naar Santiago, 2590 km in 25 dagen zonder een rustdag. Het was een geweldige ervaring zoals jullie nu ook ervaren. Als jullie straks in Santiago aankomen, dan geeft dat een buitengewoon en emotioneel gevoel. Fijn om naar uit te kijken. Veel succes nog !!!!

• 29 Augustus 2016 - 19:17

Lia:

Iedere dag kijk ik weer met smacht uit naar jullie reisverslag, top, wat een prestatie! Ga zo door en geniet!
    Groetjes Lia

• 29 Augustus 2016 - 21:58

Corrie Donders:

hoi wandelaars, het blijft geweldig jullie reisverslagen te lezen; hoop dat alles goed blijft gaan, blijven doorstappen en genieten maar; hoe is het met de voetjes?

• 29 Augustus 2016 - 23:05

Elly:

Weer mooi geschreven en leuk dat jullie de hele wereld tegen komen. Nogmaals blijf ervan genieten in alle ups en downs. Julie doen het toch maar. Ben trots. Gr. Elly

• 30 Augustus 2016 - 07:45

Añnie:

GOEDE MORGEN WANDELAARS HET GAAT GOED MET JULLIE .DE VOETEN DOEN NOG GOED MEE.GENIETER VAN.GR ANNIE

• 30 Augustus 2016 - 10:41

Mari:

Hé pelgrims

Hoorde dat het weer wat minder was gisteren maar dat was hier ook veel wind maar toch ook eens lekker geen 35 graden het gaat jullie verder allemaal gladjes af en met drinken ga zo door toppie