San Martin del camino - Reisverslag uit San Martín del Camino, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu San Martin del camino - Reisverslag uit San Martín del Camino, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

San Martin del camino

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

04 September 2016 | Spanje, San Martín del Camino

Vandaag eerste dag net als drie jaar geleden vertrekken uit Leon, van uit onze Albergue om 6.30 gestart dwars door Leon, het was moeilijk om de routeaanduidingen te vinden en met div. Pelgrims waren we aan het zoeken. Maar uiteindelijk vonden we de aanduidingen, dus starten het was een deja vu, zeker het punt na 5 km waar we Leon verlaten. De gehele route gaf een deja vu, zo van oh daar hebben we een klef broodje tonijn op en daar was een stempelplaats en daar hebben we vissoep op, grappig. De route liep langs een autoweg, maar was niet ongezellig, daar we div. Kleine plaatsjes aandeden om koffie en een broodje te eten. Een koffiestop stond een ober achter de bar die sprekend op Robin Williams leek, dus voor de dames was de dag weer goed.
Na 26 km kwamen we in plaats van bestemming aan en ook daar weer het beeld van oh drie jaar geleden was het zwembad hier kleiner en zo van, dan zal de volgende Albergue wel santa Anna zijn waar we de vorige keer ook verbleven, en ja we hebben meteen een kamer geboekt, hopelijk is het eten net zo goed als de vorige keer. Tot morgen.

• 04 September 2016 - 19:21

Mari:

Hoi pelgrimo.s

Ja ik had het al tegen marion gezegd vanaf leon wordt het herinneringen ophalen want het komt dan toch allemaal weer boven maar dat mag de pret niet drukken jullie gaan goed en ook op schema perfect en het blijft gelukkig mooi weer geniet er nog maar van want jullie naderen langzaamaan het eindpunt santiago gr mari