3e Dag van de 97 vierdaagse - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu 3e Dag van de 97 vierdaagse - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

3e Dag van de 97 vierdaagse

Door: Jan Cools

Blijf op de hoogte en volg Herman

18 Juli 2013 | Nederland, Nijmegen

Het is de dag van ontmoetingen al onze fans zouden er zijn langs de route of anders .
We zijn gestart om 5.35 dus een vroege start wel de beroemde 7 heuvelen moeten genomen worden na een weer mooie start weer begeleid door de nodige feestvierende studenten.
We waren vermoeid maar gingen monter op stap.
De eerste stop was bij de Italiaan in restaurantje in Malden ons vaste adres voor een heerlijke cappuccino .
Bij onze grote stop kwam Tim met Quinn langs enorm genoten en gedanst. Ook zijn we geïnterviewd door de lokale tv.
Daarna hebben we onze weg vervolgd en zouden de zussen ontmoeten van Henny .Helaas zijn we ze mis gelopen door de erge drukte .We hebben gerust bij de Vrienden van Veghel en hebben weer lekker een broodje met soep gegeten .
We hebben toen de laatste heuvel van de zeven heuvelen beklommen en onder begeleiding van de vele toeschouwers zijn we in Berg en Dal aangekomen.Daar stonden onze grootste fans Mari en El samen met Annie en Mario.We hebben toen de nodige Medailles ontvangen.
Daarna zijn we richting de wedren gegaan, hele straten waren onderweg nog versiert .
Het was weer een mooie dag we groeten verder iedereen die ons volgt. Helaas kunnen we ze niet allemaal met naam benoemen maar toch bedankt voor jullie belangstelling.

• 19 Juli 2013 - 00:17

Suzy-sabrine:

Wat super om zo toch alles bij te kunnen houden!! Alsof ik er zelf bij ben!! hihi
    Aan de verhalen en foto's te zien is het weer geweldig, dus ik zeg alleen nog maar geniet geniet geniet van jullie laatste dag morgen.
    Ikke is heeeeeeel trots op jullie! dikke knuffel X

• 19 Juli 2013 - 08:00

Elly:

Nou wandelaars daar in Berg en Dal was het super gezellig en een heel gezellige sfeer ik heb een beetje kunnen proeven wat jullie 4 dagen meemaken. Normaal kom ik niet verder dan de Gladiolenlaan mar dit was toch wel iets anders. Ben trots op jullie.xx

• 21 Juli 2013 - 13:47

Riette Janssens:

Wat zijn jullie doorzetters. Zag jullie op de kermis en iedereen zag er fris en fruitig uit. Ook Mari en Elly. Op naar Santiago. Verheug me al op de verslagen ga zeker bijhouden. Groeten uit Goirle en houdoe