4e Dag van de 97 vierdaagse - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu 4e Dag van de 97 vierdaagse - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

4e Dag van de 97 vierdaagse

Door: J.Cools

Blijf op de hoogte en volg Herman

20 Juli 2013 | Nederland, Nijmegen

De laatste dag is aangebroken we hadden een late start .
Het weer zag er voortreffelijk uit dus we zijn met goede moed gestart om 6.35 uur.
Eerst hebben we nog genoten van een voortreffelijk ontbijt van onze gast vrouw bij de B & B .
Bij de start werden zoals altijd uitgeleid door de feestvierende jeugd die ons toeriepen yes you cane do IT.
De goede morgen man was er weer ,links en rechts hadden we de nodigde pijntjes ,maar dat mocht de pret niet drukken.
Onze 1e rust hadden we midden in de bossen ,we moesten er nog een beetje inkomen maar we waren heel relaxt.
Toen richting Linden op de oooo zo lange dijk langs het water.
In Linden was het thema De koning en Máxima zoals we gewend zijn heel origineel en heel leuk we hebben daar onze 2 e en tevens lange rust genomen de voetjes weer gemasseerd enz.
Richting Cuyk waar we weer hartelijk zijn onthaald.
En uiteraard de beroemde pontonbrug van onze militairen we zijn over het water gestoken richting Malden.
Daar werden we nog onverwacht onthaald door Jile met haar vriendje en Petra.
Daar was ook onze Rust plaatst bij de vrienden van Veghel ontvangst is Super en soep met broodjes uitstekend.
We hadden ook het T shirt van hun aan ,wat onderweg enthousiast werd begroet door de mensen langs de route.
De eerste Gladiolen kregen we ook van de vrienden van Veghel.
Nu richting Finisch ,heel veel mensen langs de kant het weer was deze keer geen spelbreker.Overal stonden mensen zelfs op de daken .De militairen werden door de jonge meiden met zeeeer groot enthousiasme begroet en rijkelijk nat gespoten door de waterpistooltjes.
Aan de Finisch werden we onthaald door Mari en El en kregen we een munt voor behouden thuiskomst alvast voor de tocht naar Santiago.
We hebben deze voortreffelijke vierdaagse weer afgesloten met een drankje en morgen met een etentje.
het was een goede generale voor de tocht naar Santiago.
Ook al deed alles zeer tot volgen jaar tot op naar de 100 ste ....?