Proefinpakken rugzakken - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Proefinpakken rugzakken - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Proefinpakken rugzakken

Door: Jan Cools

Blijf op de hoogte en volg Herman

06 Augustus 2013 | Nederland, Tilburg

Op 5 augustus hebben we bij huize Vrins de rugzakken gecontroleerd en gewogen.
Alles vergeleken gewicht voor Marion,Herman en Jan net boven de 10 kg .Llchtgewicht Hennie komt op 8.5 kg uit .
We hebben alles in uit in uit en nogmaals gepakt .
Dit zal denk ik nog wel een aantal keren gebeuren voor we weg zijn.
Maar het begint te spannen nog maar 17 dagen en dan gaan we s,nachts laat weg.
Ons avontuur gaat dan werkelijk beginnen.

SPANNEND ????? nog even wij houden jullie op de hoogte .

• 06 Augustus 2013 - 18:55

Elly Cools:

Hallo wandelaars, Het begint nu spannend te worden en de zenuwen beginnen op te spelen. Jan kennende controleert hij dagelijks nog alles en de laatste dag nog wel 10 keer.
    Ga ervan genieten, er zullen heus ook wel dipdagen komen maar trek elkaar daar dan doorheen. Ik gun het jullie van harte en ikke heb dan lekker 19 dagen rust........... ook heerlijk. Nogmaals deze reis is jullie van harte gegunt en CARPE DIEM.
    De spanning en de zenuwen die jullie nu voelen is voorpret moet je maar denken.

Veel liefs en ik zwaai jullie 's nachts uit. (weet ik zeker dat jullie weg zijn. haha).

Liefs Elly

• 06 Augustus 2013 - 21:26

Guus:

Ja jullie kunnen gaan aftellen, het zal zeker een mooie ervaring worden.
    Heb afgelopen zaterdag Jan zijn zak mogen wegen en voelen, en dat voelde goed aan dus daar ligt het niet aan.
    Al bijvoorbaat veel succes, en was er nu al een datum voor de barbecue?
    Nu ik dit type is het het nog maar 16 dagen zo snel gaat het.
    Veel succes en loop ze.

Jullie trouwe volger,
    Guus

• 09 Augustus 2013 - 16:29

De Van Beekjes:

Heel veel succes en geniet van alles wat je ziet en doet, het zal zeer zwaar zijn!!!

• 17 Augustus 2013 - 11:55

Mari Weijters:

beste vrienden,

het begint nu echt te korten krijg er een beetje raar gevoel bij om mijn marioneke 19 dagen te moeten missen maar ik gun het haar en ze wil graag een doel hebben de as uitstrooien van de ouders en schoonouders,jullie gaan een mooi avontuur tegemoed en volbrengen zullen jullie het want goede trainingen en goed materiaal is het halve werk.Hoop dat onderling ook alles goed verloopt maar jullie zijn al aan elkaar gwaagd dus let mij niets anders meer dan jullie een super reis te wensen en hopenlijk zonder blessures en veel goed weer supperrrrr groetjes Mari