laatste avond gezamenlijk - Reisverslag uit Kraaiven, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu laatste avond gezamenlijk - Reisverslag uit Kraaiven, Nederland van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

laatste avond gezamenlijk

Blijf op de hoogte en volg Herman

20 Augustus 2013 | Nederland, Kraaiven

Luisteren Naar goede muziek op palmparkies onder het genot van een drankje

• 21 Augustus 2013 - 16:51

Elly Cools:

Nog 1 nacht slapen en dan gaat het beginnen. Vanavond worden de rugzakken naar Hennie en Herman gebracht. Een pluspunt ze kunnen dan in ieder geval niet meer voor de zoveelste keer gecheckt worden. De zenuwen, de spanning, de voorpret en het geregel is voorbij en morgen gaat het gebeuren.
    Nogmaals heel veel plezier en veel succes en bovenal geniet ervan. En schat ik ga je zeker missen.

JE MAINTIENDRAI. (ik zal handhaven)

xxx en liefs Elly

• 21 Augustus 2013 - 20:36

Guus:

Jongens en meiden veel succes, en aan de voorbereiding zal het niet liggen.
    Ben onder het lopen lief voor elkaar en daarna ook.
    We horen graag van jullie belevenissen en de foto's bekijken tijdens de barbecue.

Heel veel succes,
    Jullie trouwste volgers,
    Josè en Guus

• 22 Augustus 2013 - 09:01

Martin Aalbers:

Jan, Marion, Herman en Henny,

Ik heb met veel plezier de verhalen van de 4steps gelezen. De gezamenlijke lol die jullie in het wandelen hebben, maakt, zoals ik he kan herleiden, de tocht naar Santiago tot een happening van genieten met een spirituele inslag. Geniet van de Camino en ik zal jullie verhalen volgen.
    Ikzelf ben sinds een jaar met pensioen en wandel al mijn hele leven. Ook bij mij speelt al een aantal jaren de gedachte door het hoofd om de route vanuit Nijmegen (Jacobus kerk aan de Hatertseweg) te wandelen en ondergaan. Volgens mij is het dat, wat de tochtmet je doet: wandelen, praten en overdenken.
    Namens de "Stichting VEGHEL wandelt" wens ik jullie veel succes.

Martin

• 22 Augustus 2013 - 09:31

Nanda En Huub:

Heel veel succes tijdens het lopen en maar hopen op veel mooi weer

Nanda en Huub

• 22 Augustus 2013 - 14:09

Jolande EnJack:

Alle 4 heel veel succes!!! Zet hem op!

• 22 Augustus 2013 - 15:19

Annie En Mario:

wij wensen jullie een heel goede en veilige wandelreis,met veel plezier en zonder verdere mankementen.tot het volgende berichtje

• 22 Augustus 2013 - 19:17

Mari:

Grote vrienden eindelijk is het moment daar fijn voor jullie maar minder voor de thuisblijvers maar jullie gaan een groot avontuur tegemoet en chapo voor deze uitdaging ik weet voorbereid daar ligt het niet aan mentale ondersteuning en broederschap daar draait deze tocht op dus supppppper veel succes en de speciale groeten van mari ben elke dag bij jullie !!!!!!!!!