9eWandeldag - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu 9eWandeldag - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

9eWandeldag

Door: Jan Cools

Blijf op de hoogte en volg Herman

02 September 2013 | Spanje, Sarria

Gestart vanmorgen uit Triacastela een hele mooie tocht met vele stille mooie momenten.Het is gisteren niet gelukt om de site bij te werken daarom nu een bijgwerkt verslag.De wandeling ging van Triacastela naar Sarria.Er waren 2 mogelijkheden we hebben de moeilijkste en mooiste genomen omhoog via allerlei dorpjes. De koeien lopen vanuit de stal dwars door de dorpjes heen echt idylisch.Maar geeft grote vlatsen op de grond haha.In het begin ging het direct omhoog we hebben zeker weer 2 uur geklommen.Daarna was het genieten van de vele mooie taferelen.En ging het naar Sarria.In Sarria liep een grote trap naar het centrum.Boven aande trap hebben we het pension genomen. We zagen op het terras alle pelgrims langs komen.We wensen elkaar dan een Buen Camino.We zijn de stad ingeweest en hebben allen een nieuwe shirt gekocht. Omdat de andere shirts behoorlijk verwassen waren en de damens niet meer konden kiezen.Elke dag het zelfde hihi.

• 02 September 2013 - 15:50

Hanny Diependaal:

Hoi Henny, Herman en de rest,
    SUPER van jullie. Geniet maar van julie mooie tocht. Ook vam Ria. Ze heeft zojuist ale vehalen gelezen.
    Liefs Hanny

• 02 September 2013 - 17:17

Elly:

Nou dit is echt een stille mooie toch geweest. Jullie zijn er nog stil van. Geniet er maar lekker van liefs x

• 02 September 2013 - 17:50

Guus:

Genietend van een baco op het strand op Kreta geniet ik ook van jullie stille momenten, koester ze en morgen er weer flink tegenaan.
    En van mij mogen jullie een lekker wijntje pakken en genieten van de stille momenten, jamas.
    Gr. guus

Martin:

Ssstt, wat een rust.

• 02 September 2013 - 20:22

Suzy-Sabrine:

Heb weer even lekker op mijn gemakje alles gelezen....prachtig mooi! Ben zo trots op jullie....
    Op dit moment kijk ik vanuit Amsterdam naar het programma 'De weg naar Santiago' ,mama kijkt hier naar vanuit Tilburg en papa jij bent daar gewoon!! Is toch super... zo ver weg, maar toch dichtbij!
    Let goed op elkaar en zorg goed voor jezelf. En voor morgen weer een Buen Camino! Knufkus X

• 02 September 2013 - 20:25

Riette Janssens:

Hallo alle 4
    Tot mijn grote spijt heb ik jullie start gemist. Nu jullie hebben al voor hetere vuren gestaan. Heb er alle vertrouwen in. Kunnen wij weer genieten van jullie verhalen.
    Jullie genieten misschien once in à lifetime. Nemen ze niet meer af van jullie. Geniet ze. En de groeten uit Goirle

• 02 September 2013 - 22:59

Kees :

Mooie verhalen,deze reis van jullie zal zeer zeker 1van de allermooiste worden.
    De 4 daagse was zwaar denk ik maar dit is denk ik ongelooflijk zwaar maar wel eentje met hele mooie momenten .
    Zusje, ik hoorde dat je pa en ma bij hebt, jij zorgt wel voor een mooi plekje. Ons ma had een hekel aan vliegen, dit vind ze veel relaxter denk ik.
    Ik blijf jullie op de voet volgen, succes de aankomende dagen

Gr. Kees

• 03 September 2013 - 20:46

Harrie Wijnans:

Hallo Dappere Pelgrims. Jullie gaan lekker. Die 18 km naar Sarria is meer een rustdag voor zo'n kilometervreters. Vandaag Portomarin? En daarna Palas del Rei? De lange afstanden liggen nu achter jullie. Lekker genieten van het prachtige land, de ontmoetingen met de pelgrims en.. op tijd een cervesa.
    Buen Camino en Ultreya.

• 03 September 2013 - 21:06

Sabine:

Hallo kilometervreters tsja ik kan hier alleen maar heel veel ontzag voor hebben wat een prestatie jullie neer zetten. Fijn dat de trainingsarbeid zich uitbetaald in het feit dat jullie zo goed bezig zijn op wat mankementjes na maar dat hoort er nu éénmaal bij!! Marion fantastisch voor jou dat je nergens last van hebt! Het moet ook wel fijn zijn om in de reactie van een ervaren Pelgrim (onze Harrie) te lezen dat de lange afstanden achter jullie liggen dus nog meer tijd om te genieten.... dus doe dat dan ook met volle teugen!!! Enne groot gelijk dat jullie "geshopt" hebben ha ha.
    Veel suc6 verder. Lieve groeten Sabine