11dag of nacht ???Wandeling. - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu 11dag of nacht ???Wandeling. - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

11dag of nacht ???Wandeling.

Door: allen

Blijf op de hoogte en volg Herman

04 September 2013 | Spanje, Palas de Rey

Henny is vroeg gaan slapen wij rond 10.00 uur. TOT 11.00 UUR TOEN BEGON DE BAND, EERST VUURWERK TOEN DE MEGA SHOW OP 25 M AFSTAND het enige wat tussen ons in stond was EEN RIJ BOMEN DISCO SHOW EN 25.000 W AAN VERMOGEN.Henny sliep gewoon door Herman heeft heel de nacht niet geslapen Marion en Jan hebben uit het raam gehangen en de janggsiskan gedanst rond 2.00 uur vanacht. HEEL DE PROVONCIE LIEP VOOR HET PENSION ROND? ???NIETS OVERDREVEN DAARNA OORDOPPEN IN EN TOCH GESLAPEN.
Vanmorgen om 6.00 opgestaan en alle vrahtwagens waren bijna weg.
ONGELOOFELIJK TOCH.
Wij zijn toen op pad gegaan het was werkelijk pikdonker zaklamp aan en op weg. Na een uur kwam de zon pas op. Onbijt hebbeb genoten op de kamer ervan uitgaande dat we een bar zouden treffen.Helaas pas na 7km in GONZAR was onze 1e stop maar de cappacino was heerlijk.We hebben een paar flinke klimmen gehad maar de tocht was heerlijk. Onze lunch was in Legonde we hadden een heerlijk brood gekocht bij een bakker die nog rondbracht. Worst en ham meegebracht en bijna een haan geslacht.Onderweg weer een prachtige natuur, veel schaduw paden met oude eikenbomen.Uiteindelijk na 25 km en een flinke klim en een lange afdaling kwamen we aan in Palas de rei.Vanaf Sarria zijn er veel jonge spanjaarden bijgekomen wij denken scholieren voor kennis maak weken.We hebben weer pension gevonden en gaan zeker op tijd slapen na de vorige nacht op naar de 12 wandeldag naar Melide we verwachten morgen de 1e regen? ???????

• 04 September 2013 - 17:12

Laura:

Haha ja das balen maar ook gezellig!
    Vanavond dan maar nog vroeger erin
    Het gaat goed!!
    Dikke kus

• 04 September 2013 - 22:18

Elly:

Nou wandelaars, het einde komt steeds dichterbij maar wat een belevenissen toch allemaal en Henny maar zeggen dat ze nooit slaapt. Wel jammer dat er nu regen verwacht gaat worden. Het gratis concert was zeker wel gezellige en goed op de eerste rij en dan nog gratis ook. Maar daar ben je Nederlander voor (alles gratis). En dat het druk is dat komt omdat de Spanjaarden in september vakantie hebben. Genieter nog maar goed van. Love you xx

• 04 September 2013 - 22:21

ELily:

Wat een leuke foto's trouwens en jullie zijn vies bruin en jullie zien er allemaal goed uit. het brood en de ham ook.

• 05 September 2013 - 10:25

Mari:

beste pelgrims

als ik dit zo zie dan hebben jullie echt een wilde nacht gehad maar petje af voor deze prestatie en vermoeidheid wordt snel vergeten met zo n feestje nou het einde nadert en moeten jullie langzaam aan weer gaan denken aan de thuisreis ik wens jullie de laatste km nog veel succes en plezier en misschien nog zo,n knallend eindfeest
    gr mari

• 05 September 2013 - 16:56

Annie En Mario:

hallo pelgrims Wat een mooie foto,s Maar jullie zijn al heel ver op dreef,geweldig.Hou vol en nog heel veel plezier

• 05 September 2013 - 17:28

Ellen:

Hoi pelgrims,

Nog ff en je geweldige tocht zit erop stik een kersku voor me aan en rust lekker uit knuffel

• 08 September 2013 - 17:39

Riette Janssens:

Ja dit maken jullie toch maar weer mee een feestje (nou ja behalve Henny). Mooie foto's ook wij genieten. Loop ze.