Roncesvalles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Roncesvalles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Roncesvalles

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Herman

14 Augustus 2016 | Spanje, Roncesvalles

We zijn vanmorgen vroeg gestart om 7.00 vertrokken uit Frankrijk.
voor wat achteraf een van de zwaarste tochten voor ons ooit.
Eerste hadden we slecht geslapen het Dorp was massaal aan het feesten.
En voor de éérste dag erg spannend.
Klimmen Klimmen en nog eens klimmen .
24 km naar een hoogte van 1500 m.
Daarna een sterke daling van 2 km.
Uiteindelijk om 15.00 uur aangekomen erg vermoeid maar voldaan.
zitten nu aan een voortreffelijk pelgrims menu bij La Posada.
Op tijd naar bed en lekker slapen hopelijk.
Iedereen bedankt voor de lieve reacties.
Heb ik hard nodig.Buen Camino gewenst.

• 14 Augustus 2016 - 20:25

Elly Coold:

Weet dat ik super trots ben op jullie. Lekker eten. Flessen rosé, bier voor Herman en Cola (het duurste drankje op de kaart) en dan lekker slapen. Succes morgen.

• 14 Augustus 2016 - 20:29

Corrie Donders:

hoi Marion en wandelmaatjes, je kunt het ergste maar gehad hebben, toch.....vergeet vooral niet te genieten, hoop dat je vanacht beter slaapt, maar als je vermoeid bent, lukt dat meestal wel, veel wandelplezier en nog vele mooie dagen gewenst, Corrie

• 15 Augustus 2016 - 08:46

Monique Helsdingen:

Meestal zijn de laatste loodjes het zwaarst, maar voor jullie meteen de eerste al! Petje af hoor. Aan het doorzettingsvermogen zal het bij jullie niet liggen. Veel succes verder met zijn allen. Geniet ervan. Groetjes, Monique

• 15 Augustus 2016 - 08:59

Annie:

Hallo wandelvrienden. Zo de eerste dag al zwaar? Zet hem op.Veel succes

• 15 Augustus 2016 - 09:20

Mari:

Super gedaan ben trots op jullie en vooral op mijn meisje marion hoop dat de volgende route wat meer ontspanning geeft dan kun je er ook lekker van genieten tot snel horens

• 15 Augustus 2016 - 10:20

Peter Cools:

Wens jullie veel succes op deze mooie en bijzondere tocht, vast en zeker erg vermoeiend, maar zal ook zoveel voldoening geven.

• 15 Augustus 2016 - 11:02

Carla:

Hoi Marion,

Wat een zwaar begin, maar inderdaad zoals de vorige schrijver schreef, je kunt het ergste maar alvast gehad hebben! ik ben enorm trots op je, hoop dat je goed geslapen hebt, en met frisse moed weer verder kunt gaan,