Estella - Reisverslag uit Estella, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Estella - Reisverslag uit Estella, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Estella

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Herman

18 Augustus 2016 | Spanje, Estella

Vanmorgen vroeg vertrokken vanuit puente del Reina, vanuit onze blokhut, jammer dat we het zwembad achter moesten laten. Wat ze voorspelde een lichte wandeldag zou worden , bleek achteraf het tegendeel waar. Het was stijgen en dalen in de hete zon.
Tegen half twee kwamen we aan in Estella waar we een auberque gevonden hebben die mooi en vrij nieuwe was het is een oude capucijnen klooster. Waar we na douche en eten even vroeg naar ons bed zijn gegaan, omdat we moe waren .
We hebben het fijn hier en het is een mooie tocht, met dank aan de thuisblijvers dat dit voor ons mogelijk is.

Groeten uit het mooie Spanje

• 19 Augustus 2016 - 07:27

Ans Doorakkers:

Goedemorgen Toppers, heel veel succes vandaag. Ergens op de reis komt er nog wel een zwembad voorbij. anders springen jullie ergens lekker in een meertje.

• 19 Augustus 2016 - 07:40

Frans V D Sande:

Beste Marion

Ik lees wel dat het niet makkelijk is maar jullie zijn toppertjes dus heel veel cucces

Groetjes Frans

• 19 Augustus 2016 - 09:19

Mari:

Goedemorgen wandelvrienden en backpackers het gaat goed met jullie als ik dit allemaal lees vandaag weer een mooie tocht voor de boeg lekker een zijn met de natuur en niets van die dagelijkse sleur hier in Nederland geniet er maar weer van vandaag gr mari

• 19 Augustus 2016 - 09:23

Lia:

Fijne wandeling weer vandaag!
    Trots op jullie!
    Groetjes vanuit het Stubaital

• 19 Augustus 2016 - 13:43

Marion V. Sundert:

Hoi Marion en loopmaatjes.
    Leuk dat we jullie kunnen volgen.
    Knap van jullie !!!!!!
    Groetjes van Corne en Marion.

• 19 Augustus 2016 - 16:32

Rian E Toine:

Hoi vriendjes, wat hebben jullie alweer veel beleefd in die paar dagen at jullie u weg zijn. Toppers zijn jullie! Heel veel plezier en zet 'm op! Liefs Toine en Rian xxx