Sarria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Sarria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Sarria

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Herman

13 September 2016 | Spanje, Sarria

Gisteren na het eten hebben we besloten in Samos ( in Spanje niet in Griekenland) om een dag wat minder te gaan lopen en te stoppen in Sarria .
We hebben na het eten nog een aantal borreltjes extra genomen en buiten gezeten.
We zijn vanmorgen wat later gestart en hebben uitgeslapen tot 6.00 uur en hebben nog een heerlijke ontbijt gebakken van wat erover was van ons eigengemaakte diner .Het goede weer is verdwenen naar Nederlands denken we.
We zijn vanmorgen met onze regenkleding vertrokken en het heeft de hele weg pijpenstelen geregend.
We naderen de 120 km grens naar Santiago maar we denken nog niet naar huis gaan .M sorry .
We hebben ondanks de regen gewandeld over prachtige paden ,langs eeuwen oude castanje bomen.
Mistieke paden diepgelegen onder de bomen en door heilige bossen en langs dorpjes waar de tijd sinds de middeleeuwen stil heeft gestaan .
Je voelt gewoon de aanwezigheid van de pelgrims die al eeuwen hier gelopen hebben de tijd wordt niet bepaald door de wereld maar door de natuur en het vee.
Aangekomen in Sarria hebben we weer geboekt in een prachtige Auberge met een fantastisch uitzicht op de kerk en de stad.

• 13 September 2016 - 14:07

Frans De Kort:

Hoi pelegrinos,
    !20 km dat is voor jullie appeltje eitje.
    Nog ff doorgaan en Santiago komt in zicht.
    Maak er een mooie afsluiting van!!!
    Groeten, Frans en Mia

• 14 September 2016 - 14:26

Suzy:

Het weer hebben jullie inderdaad even naar Nederland gestuurd. Maar we willen graag delen hoor, dus zullen onze best doen het terug te sturen.
    Wel mooi om te lezen dat jullie ondanks het weer nog steeds zo kunnen genieten van alles in de omgeving en wat op jullie pad komt. Dank jullie wel dat we door deze verhalen toch een beetje meekrijgen van jullie reis.
    En als jullie het rustiger aan willen doen, moeten jullie dat zeker niet laten. Doen jullie er toch gewoon een weekje langer over

• 14 September 2016 - 14:56

Mari:

Hoi pelgrimo.s

Even inhaken op de vorige schrijfster suzy dat jullie genieten van deze tocht oké maar er nog een weekje achteraan plakken nee dat gaat hem niet worden kunnen ze helemaal niet meer wennen aan het Nederlandse ritme geniet nog lekker een weekje en dan treffen we jullie in Barcelona