Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Burgos

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

26 Augustus 2016 | Spanje, Burgos

Gisteren in Ages nog getuigen mogen zijn van het ouderwets maken van pastasaus, en savonds even lekker doorgezakt, jammer dat we om 5 uur op moesten om op tijd te zijn in Burgos.
Maar het zou een makkelijke afdaling worden, echter waren we vergeten dat we eerst 200 meter moesten steigen in een paar km. Maar de klim was de moeite waard een prachtig maanlandschap en mooie vergezichten zwaar maar mooi. Daarna begonnen aan wat bleek een lange saaie afdaling naar Burgos. Helaas op de afdaling ons eerste tegenslag Henny viel op de grindpad knie en handen kapot maar ze ging gewoon door. Hopelijk heeft ze hier morgen geen last van. In Burgos aangekomen vonden we al snel een slaapplaats zodat we konden genieten van de mooie stad met zijn prachtige kathedraal, en de dames wilden natuurlijk winkelen ha, ha. We gaan vanavond weer lekker genieten van een hopelijk goede maaltijd zodat we er morgen weer tegen kunnen. Morgen begint de tocht richting Leon naar ze zeggen hete vlaktes met niets tegenkomend, we gaan het beleven. Tot morgen

• 26 Augustus 2016 - 19:22

Mari:

Hoi pelgrimo

vandaag al weer vrijdag weer een week voorbij fijn dat jullie weer gezond in burgos zijn aangekomen jammer dat er een blessure is bij een van de pelgrimo henny maar dat is een taaie en die gaat gewoon door hopelijk morgen allemaal weer gezond op en succes morgen vooral mijn schatje kusjes voor jullie allemaal en ga zo door gr mari.

• 26 Augustus 2016 - 19:31

Elly :

Fijn dat het allemaal goed en gezellig gaat. Jammer van de val van Jenny en zeker maar hopen dat ze er morgen geen last van heeft. Geniet van de avond en weer heel veel succes morgen.

• 26 Augustus 2016 - 19:42

Truus Smakman:

Het laatste stuk voor Burgos is een heel taai stuk. Goed dat jullie dat ook gelopen hebben. (veel mensen nemen de bus!) Nu maar hopen dat de blessure van Henny morgen niet voor problemen gaat zorgen.
    Gaan jullie morgen Burgos nog beter verkennen of gaat de reis morgen gewoon weer verder?
    Ik denk dat jullie er 300 km op hebben zitten en dat er nog 500 km gelopen moet worden.
    Ik ben wel een beetje jaloers op jullie en denk steeds aan mijn eigen tocht, 3 jaar geleden!

Heel veel succes morgen en geniet van de tocht!

gr. Truus en Gé

• 26 Augustus 2016 - 22:39

José Couwenberg:

Het wordt steeds duidelijker dat het een enorme dappere onderneming is! Mijn bewondering en ontzag stijgt alleen maar. En wat een mooie omgeving moet het zijn. Ik hoop dat jullie tijd en ruimte hebben om hier van te genieten. Sommige momenten zal dat niet lukken, want
    het is soms even echt pittig en afzien zo te lezen. Maar jullie kunnen het goed aan! Hopelijk geen erg blessureleed voor Henny!
    Veel succes verder en take care!
    Groetjes José ( speciaal voor Marion!)

• 27 Augustus 2016 - 11:32

Annie:

Goede morgen Wat lees ik nou ,Een klein ongelukje ,als het maar bij klein blijft. IK geniet van jullie verslag ,geweldig Wat een beleving Veel succes. GR ANNIE