ledigos - Reisverslag uit Ledigos, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu ledigos - Reisverslag uit Ledigos, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

ledigos

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Herman

31 Augustus 2016 | Spanje, Ledigos

De way, de helft zit erop. We hebben vannacht geslapen in een klooster was ff kapelaan Odekerken.
Vanmorgen gestart met een kort ontbijtje maar wel een heerlijke koffie.
De way op een kaarsrechte weg van 17.5 km zonder voorziening,de camino sintels zo vlak als het maar kan .
Blik op oneindig verstand echt op 0 .
Dan merk je pas wat de camino ook kan zijn een lange strakke tocht en een aanslag op je gemoed.
Gelukkig kwamen we op 12 km een rustplekje tegen met een Spanjaard met koffie .Iedereen ruste daar en we hebben gezamelijk New York New York gezongen met de daar aanwezige jeugd.
Brak gelukkig de lange weg in stukjes.
Weer de Way op eindeloos lang god wat een eind ,zo ver je kunt kijken de weg.
Pas 500 m op het eind doemde in een dal het dorpje op .
Daar hebben we gerust,en zijn we op pad gegaan naar Ledigos.
Daar aangekomen zijn we ingeboekt bij Albergue La Morena.
Een heel mooi gezellige pleisterplaats waar we ook blijven eten.

• 31 Augustus 2016 - 19:27

Bernadette:

Hallo Marion en natuurlijk ook de medepelgrims,

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, geweldig. Petje af voor jullie!
    Succes met de 2e helft, hopelijk gaat die net zo voorspoedig als de 1ste helft.

Groeten, Bernadette

• 31 Augustus 2016 - 19:37

Mari:

Hoi pelgrimo

Hoe voelt het nu om op de helft te zijn voor mij vriend van marion kan het niet snel genoeg gaan maar jullie schrijven nu wel erg veel 3 afleveringen in een keer reageer nu alleen op de laatste proficiat met deze mijlpaal en jullie treffen het echt met het mooie weer en ook met de hotelletjes ben trots op jullie en ga dit zelf ook een keer meemaken maar dan ga ik dit doen met een mooie camper en volg dezelfde route ga zo door vrinden pelgrimo.s proost neem een rosé tje van mij

• 01 September 2016 - 10:31

Marij Van Alphen:

Hoi Marion en mede pelgrims,

Wat een fantastisch avontuur zijn jullie met elkaar aan het mee- en doormaken. Het is genieten van jullie verslagen, ups en downs, verbazing en verwondering.
    Nog heel veel succes samen en wat een toppers zijn jullie. Petje af!!