Ponferrada - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Ponferrada - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Ponferrada

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

08 September 2016 | Spanje, Ponferrada

Vandaag een korte etappe naar ponferrada. Zelfde tijd als altijd vertrokken, maar we merken dat het smorgens al al veel langer duurt voordat het licht word. Het was een lange afdaling over grimmige rotsen en leistenen paden. Onderweg deden we dorpjes aan waar we ons 100 jaar terug waande. We werden de eerste 6 km alleen gevolgd door een poes, het beestje was niet weg te krijgen. Vermoedelijk een verkeerd luchtje op gedaan smorgens. Aangekomen in ponferrada, een grote stad met prachtige gebouwen uit de tijd van de tempeliers, vonden we een prachtige Alberque net buiten het centrum, gelukkig maar want al
Gauw bleek dat er vandaag een groot tempeliersfeest was in her centrum, wat voor de nodige herrie zou zorgen. Zo dit was het weer voor vandaag met de groeten aan onze volgers.

• 08 September 2016 - 18:38

Bernadette:

Hallo wandelaars,

Een korte wandeling is ook weleens fijn, leuk dat jullie dan ook nog met jullie neus in de boter vallen en midden in een feest terecht komen.
    Goed om weer energie op te doen!

Het blijft genieten om jullie belevenissen te lezen, dat wordt voor iedereen afkicken!
    Veel wandelgenot nog.

Groeten

• 08 September 2016 - 20:26

Mari:

Pelgrimo.s

Nou ben blij met het tempeliersfeest maar hebben ze ook het tempeliersbier wat ze in België hebben nou dan hebben jullie vanavond zeker veel plezier maar wil vandaag zeker extra mijn meisje bedanken voor de mooie verslagen en zij weet wel waarom nog meer en nu kan ik niets meer doen dan haar ondersteunen vrienden vang elkaar op en ga de laatste 200 km nog zo door tot morgen hou van jullie allemaal

• 09 September 2016 - 10:08

Annie:

Hallo allemaal Tempeliers feest ,met dat lekker bier jullie boffen maar,Ik denken niet voor iedereenHaha .Nog maal bedankt voor het leuke verslag ,nog veel succes verder.Gr Annie

• 09 September 2016 - 11:38

Ans:

HOI KANJERS,
    DE POES WIL GEWOON MET JULLIE MEE ALS VIJFDE WIEL AAN DE WAGEN.
    GEEN RUGZAK, GEEN ONKOSTEN WAT BETREFT SLAPEN OF ETEN (HIJ VANGT ZIJN KOSTJE TOCH WEL). GEWOON LEUK HAHAHA

• 09 September 2016 - 14:26

Elly:

Wat een mooie foto's en verhalen weer. Wat jullie nu meemaken moet je koesteren en nog zeker lang van nagenieten. Liefs Elly x