Rabanal del camino - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu Rabanal del camino - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Herman Vrins - WaarBenJij.nu

Rabanal del camino

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Herman

06 September 2016 | Spanje, Rabanal del Camino

Goedendag. Vandaag vertrokken uit Astorga. Na de korenvelden achter gelaten te hebben gingen we vandaag weer omhoog de bergen in. We hadden weer prachtige uitzichten over de dalen te mooi voor woorden. Ook kwamen we langs een pad dat vol hangt met zelfgemaakte kruizen, waar wij er ook een neer gehangen hebben, toch indrukwekkend elke keer weer. Nu zijn we beland in Auberge Pilla in Rabanal del Camino waar we een mooie slaapplek hebben gekregen Er kunnen 76 pelgrims slapen en ze zijn er vanuit de gehele welreld oude bekende vanaf de eerste weken maar ook weer nieuwe gezichten, dit maakt van elke dag weer een nieuwe dag. Zoals jullie kunnen lezen genieten we nog van elke dag en kijken we uit naar wat nog komen gaat. Dank voor de leuke reactie s. En tot morgen.

• 07 September 2016 - 12:39

Dorine:

Hoi Knapperds!

Maar vooral " onze Marion" jeetje vrouwke je bent al z`on eind....we hebben vanochtend gekeken hoelang je al weg bent, maar vooral wanneer je er weer bent. We missen je zo.....snik snik....

Maar... geniet van de komende tijd, en de mooie ervaringen met jullie allen!

We houden met grote regelmaat de blog bij, en vinden het super leuk te lezen waar jullie zijn en wat jullie allemaal beleven.....